1398/01/28

چه نیازی به شیردوش هست؟

چه نیازی به شیردوش هست؟

هنگامی که تغذیه با شیر مادر به خوبی پیش می رود و اگر از کودک خود جدا نگردید، شیردوش نیازی نیست. گاهی اوقات مفید است که شیر مادر را از شیردوش استفاده کنیم، 
 


با این وجود پمپ شیردوش تنها راه نیست، زیرا بیان دستی می تواند بسیار موثر باشد.این مقاله وضعیت هایی را مشاهده می کند که یک پمپ شیردوش ممکن است مفید باشد و سوالات متداول را پاسخ دهد. این یک مقاله همراه برای چگونگی افزایش شیر در هنگام پمپاژ است.

 

راه های بیان شیر مادر
انواع مختلفی از پمپ شیردوش مانند دستی، الکتریکی و شیردوش بیمارستانی وجود دارد. با این حال پمپ شیردوش تنها راهی برای حذف شیر از یک سینه نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برداشتن شیر توسط دست، مشاهده کنید Hand Expression Breast Milk و برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع پمپ و نحوه انتخاب یکی از آنها برای دیدن نحوه افزایش شیر در هنگام پمپ کردن .
 
چرا ممکن است من باید شیر را بیان کنم؟
این می تواند مفید باشد برای بیان شیر مادر خود در موقعیت های زیر:
 
 اگر سینه های خود را جذب کنید، پمپاژ یا دست دادن شیردوش برای پاک کردن شیر مادر به اندازه کافی از شیردوش برای از بین بردن سطح آرامش، باعث تسکین درد و جلوگیری از پوسیدگی (التهاب شیردوش) می شود.
 اگر کودک شما قادر به تغذیه با شیر مادر نباشد، شستشوی شیر از سینه هایتان به صورت دستی و یا پمپاژ، شیر شما را تحریک می کند و مکمل خود را برای نگهداری نوزاد خود، تا زمانی که قادر به شیر دادن نیست، فراهم کند.
 اگر نوزاد شما شیر مادر را به اندازه کافی دریافت نکند، بعد از تغذیه با شیر مادر می توانید شیر را با تخلیه کامل سینه و افزایش تولید شیر افزایش دهید.
 اگر از کودک شما به طور منظم از هم جدا شده یا به کار خود بازگردید، باید شیر مادر شیرین خود را برای تغذیه نوزاد خود در حالی که دور از او هستید، پمپ کنید. پمپاژ شیر مادر می تواند بسیار موثر باشد، زمانی که حجم بیشتری لازم است.
آیا یک شیردوش برقی کین یو دارای هر گونه استفاده دیگر است؟
اگر نوک شیردوش های تخت، نوک تیز یا نازک داشته باشید ، پمپ شیردوش می تواند به نوک شیردوش کمک کند و ممکن است به کودک شما کمک کند تا قفل شود (به سینه وصل شود).
 
در مورد بیان چگونه می توانم شریک زندگی کنم؟
بعضی از مادران به عنوان یک مزیت برای تغذیه شبانه به نظر می رسند. آنها این ایده را می خواهند که نباید در شب به خانه بروند تا بتوانند به کودک غذا بخورند و بتوانند شب کامل را بخوابانند. اگر چه ممکن است گاهی اوقات برای برخی از خانواده ها کار کند، اما این یک طرح بسیار خوبی برای عرضه شیر مادر جدید نیست. نوزادان انتظار دارند که در شب شام بخورند. و سینه های شما نیز انتظار شیردهی دارند. یکی از هورمون های شیردهی، پرولاکتین، در شب بسیار بالاست. با خوابیدن به جای شام تغذیه در تمام شب، سینه های شما به شیر تبدیل می شود. medium می تواند دردناک باشد، تولید شیر شما را کاهش می دهد و می تواند شما را در معرض خطر انسداد مجاری یا مازتیت قرار دهد . شانس این است که در هر شب با ناراحتی، سینه کامل بیدار شوید و مجددا پمپ کنید تا دوباره راحت شوید. بیدار شدن از خواب برای پمپ هدف از خواب شب کامل را شکست می دهد و در اغلب موارد، شما نیز ممکن است شیرین خود را در حالی که بیدار می شوید. برای خواندن بیشتر، دیدن کودک در خواب و تختخواب با کودک را بیدار می کند .
 
آیا برای استفاده از یک شیردوش شیردوش معیاری وجود دارد؟
 هزینه. پمپ های شیردوش می تواند برای خرید گران باشد، به طور کلی بیشتر به شما پرداخت پمپ بهتر است، اما به دقت بررسی با توجه به مارک های متفاوت است.
 زمان تمیز کردن قطعات پمپ باید با دقت تمیز شوند، که می تواند وقت گیر باشد.
 بهداشت به غیر از این که پمپ یک سیستم بسته و شامل محافظت برای چندین کاربر مانند پمپ های بیمارستان درجه یک، استفاده از تجهیزات دست دوم غیر بهداشتی است. این کار معمولا گارانتی ناموفق خواهد بود. عفونت ها می توانند با استفاده از پمپ شیردوش ارتباط داشته باشند. قالب و پاتوژن ها در داخل پمپ های پمپ شده استفاده می شود به عنوان مثال در داخل لوله. 1
 خرابی پمپ ها می توانند شکست بخورند و یا ممکن است به درستی کار نکند.
 کاهش عرضه شیر. به طور انحصاری مادران پمپاژ ممکن است شیر ​​خود را با توجه به تفاوت های شیردهی مستقیم مستقیم شروع کنند.
 اولویت نوک شیردوش هنگامی که شیر مادر از شیردوش برداشته می شود باید دوباره به نوزاد برگردد. روش های تغذیه شامل فنجان ، بطری یا یک لوله تغذیه بر روی یک انگشت است . هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود است. برخی از انواع بطری دارای پتانسیل بالایی برای قفل کردن کودک در شیردوش نسبت به دیگران (سوزش نوک شیردوش) و یا برای کودک ترجیح می دهند یک بطری بر روی یک سینه (ترجیح از نوک شیردوش). برای اطلاعات بیشتر برای کاهش سردرگمی نوک شیردوش، بهترین بطری برای یک نوزاد شیردوشدار را ببینید؟ و نکاتی برای بطری تغذیه نوزاد شیردوشدار .
با استفاده از پمپ شیردوش
ببینید چگونه افزایش پودر شیر در هنگام پمپاژ برای پمپ کردن برای شیردوش مدلا کار می کند با پاسخ به اینکه چقدر پمپ می شود، چقدر طول می کشد تا در هر جلسه، چه نوع حجمی انتظار می رود و چگونگی انتخاب و استفاده از یک پمپ شیردوش.
خلاصه
برای هر زن باردار که خواهان شیر دادن است برای خرید یک شیردوش شیردوش فقط در صورت نیاز به یک نیاز وجود ندارد. در اغلب موارد هنگامی که تغذیه با شیر مادر به خوبی پیش می رود، نیازی به شیر مادرتان نیست. اگر گهگاه به دلیل غرق شدن نیاز دارید که شیر را بطور مداوم بیان کنید یا به دلیل اینکه شما از هم جدا هستید، باید شیر را برای نوزاد خود بگذارید؛ بیان دست می تواند به خوبی کار کند. اگر یک نوزاد تازه متولد شده دارید که هنوز نمی تواند شیر را تغذیه کند، یک ماه یا دو بار یک پمپ بیمار درجه یک ممکن است همه چیز مورد نیاز باشد. در حالی که یک پمپ شیردوش می تواند در بسیاری از شرایط بسیار مفید باشد، مادران می توانند تصمیم بگیرند که آیا آنها بر اساس شرایط خود نیاز دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از پمپ ببینید چگونه به افزایش مقدار شیر در هنگام پمپاژ .
 


فرم در حال بارگذاری ...