1398/01/28

مراقبت از علایم آلرژیکی

آیا سالها دچار خارش، آبریزش بینی، فشار سینوسی و گرفتگی بینی می شوید؟ شاید شما به دنبال بهترین دارو برای آلرژی هستید و هنوز برای مقابله با آن دست به گریبان هستید. اگر از آلرژی فصلی رنج می برید، می دانید که عطسه شما، علائم خفیف می تواند به مدت چند ماه در هر ماه بدون توجه به زمان آن باشد.

 

در اوایل بهار، شما می توانید انتظار داشته باشید که با گرده درخت برخورد کنید - به ویژه اگر در نزدیکی بلوط، سدر، درخت یا درختان دیگر زندگی کنید که شکوفه های زیادی از گرده تحریک کننده تولید می کنند. در اواسط تا اواخر تابستان، به گرده علف گرایان گوش کنید. در هنگام سقوط رول ها، گرده افشانی بینی و چشمان آبریزشان توسط گرده آروماتیک مورد حمله قرار می گیرند. هر کس که از آلرژی رنج می برد، می داند که این حالت تحریک کننده می تواند شما را کاملا بی رحم کند.

 
آلرژی می تواند دو نوع مختلف - فصلی و چند ساله داشته باشد. زمانی که علائم رخ می دهد به دلیل درختان در بهار، علف های هرز در تابستان و علف های هرز در پاییز، آنها گفته می شود فصلی است. رینیت آلرژیک فصلی معمولا به علت آلرژی به اسپورهای قالب، گیاهان علفی، علف های هرز یا گرده از درختان و گیاهان دیگر ایجاد می شود. اگر حساسیت های سالم داشته باشید، می توانید رینیت آلرژیک سالمی داشته باشید، یا آلرژی به گرد و غبار محیطی، گرد و غبار، حشرات حیوانات، اسپورهای قالب و یا کپک. رینیت آلرژیک شما می تواند توسط بقایای ماه های خزدار پس از یک گربه، سگ یا سایر حیوانات خانگی از خانه شما برداشته شود.

 


اگر به خصوص حساسیت های فصلی مثل تب یونجه حساس هستید، احتمالا همه اقدامات احتیاطی لازم را خواهید داشت، از جمله:

 


از بین بردن گرده از لباس هایتان

در حین گرمای اوج، در داخل خانه بمانید

با استفاده از قطره های چشم برای حفظ چشم خود را روشن و مرطوب

دست های خود را بشویید

اما این می تواند خیلی آسان است به طور نامحسوس علائم آلرژی شما را بدتر کند. آیا می دانستید که شام ​​در استخر، بازی کردن با حیوان خانگی دوست یا پوشاندن کفش های بیرون در اطراف خانه، همه می توانند باعث شود؟

 


درمانگاه Mayo روش های بیشتری برای کاهش مواجهه با آلرژن ها ارائه می دهد:

 

اجتناب از کارهای حیاط که گرد و غبار، باقی مانده و گرده را بخور امسیگ می کنند. از کسی بپرسید که در حیاط و کارهای دیگر خود در طول فصل اوج گرده افشانی کار کند. اگر شما باید در خارج از منزل کار کنید، یک ماسک بپوشید.

پنجره ها را به خانه خود ببندید و در روزهای گرده افشانید. پنجره های ماشین خود را برای جلوگیری از گرده های بیش از حد نیز نزدیک کنید.

پنجره های خود را در طول دوره گرده نگه دارید.

پس از خروج از منزل، لباس ها را بلافاصله بشویید. برای پاک کردن گرده، موها و پوست خود را بشویید.

در روزهای خشک و باد باقی بمانید. صبر کنید تا باران خوب گرده و گرد و غبار را از هوا پاک کنید قبل از اینکه بیرون بروید.

به طور کلی، رینیت آلرژیک فصلی آسان تر برای درمان با آلرژی plesk است چرا که علائم کوتاه مدت است؛ رینیت آلرژیک چند ساله از قرار گرفتن در معرض سالیانه دشوار است برای کنترل. بسیاری از افراد با علائم آلرژی آزار دهنده زندگی می کنند، اما بهترین داروها برای آلرژی ها می توانند سالم باشند.

 


منتظر نمانید تا بتوانید نفس بکشید با بخور ایزی لایف تا آلرژی ایجاد کند. دکتر خود را ببینید و بهترین داروها را برای آلرژی ها انتخاب کنید تا قبل از گرده افشانی یا سالخوردگی این سال.

 


در کنار داروهای آلرژیک، پیشگیری از تماس با آلرژن ها برای کنترل با بخور بیورر علائم خوب مهم است. توجه داشته باشید که ممکن است حساسیت های شما را افزایش می دهد و اکنون می توانید پاسخ دهید.

منبع


فرم در حال بارگذاری ...