1398/01/28

تجهیزات ویلچر برای کسانی که از ویلچر استفاده نمی کنند

 تجهیزات ویلچر برای کسانی که از ویلچر استفاده نمی کنند

این حرکت خیلی برای کاربران ویلچر معمول نیست که صندلی های خود را به تجهیزات تسهیل کننده کار با ویلچر مجهز کنند. اما یک لحظه تصور کنید گروه کمی از مردم هستند که وقت زیادی را صرف استفاده از ویلچر می کنند و بیشتر اوقات روز با ویلچر سر و کار دارند. بنابراین آشنایی با بعضی از تجهیزات کمک زیادی به آنها خواهد کرد. این لوازم به فردی که از ویلچر استفاده نمی کند، کمک چشم گیری می کند.


 این افراد همسران، آشنایان و دوستان یا پرستاران خصوصی هستند که به کاربران ویلچر کمک می کنند. حرکت دادن ویلچر کار خیلی آسانی نیست، جدا از سایر کار هایی که همراهان کاربران ویلچر به آنها کمک می کنند، واقعا حرکت دادن ویلچر کار آسانی نیست. شما چگونه همزمان می توانید این کار ها را هم برای خود و کاربران ویلچر راحت تر کنید؟

yle="box-sizing: border-box; margin: 20px 0px 10px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-weight: 400; font-stretch: inherit; line-height: 1.4; font-family: IRANSans, tahoma, sans-serif; font-size: 18px; vertical-align: baseline; text-align: justify; background-color: #ffffff;">حرکت دادن ویلچر را راحت تر کنید

بله، هنوز هم کسی ادعا نکرده است که حرکت دادن ویلچر کار راحتی است. گیر کردن و قفل کردن های ویلچر در بعضی مواقع می توانند به دست ها آسیب بزند : لیز خوردن دست، سرد شدن شدید دست ها در فصول سرد، و قرار گیری نا مناسب آنها از این گونه عوامل هستند.
استفاده از جنس دستگیره های ارگونومی طراحی شده در گرفتن دسته های ویلچر بهترین پاسخ برای حل این مشکل می باشد. این گونه دسته طوری طراحی شده اند که روی میله ویلچر لگن دار نمی لغزند و بسیار محکم و مطمئن بر دستگیره سوار می شوند! لغزندگی حاصل از عرق کردن دستها با این جنس دستگیره ها از بین خواهد رفت. اما مهم تر از همه: اگر به درستی قرار بگیرند، این گونه دسته های سریع و مطمئن به شخصی که ویلچر را هل می دهد ، اجازه می دهد هنگامی که در حال باز کردن در است با یک دست در را باز کند و با دست دیگر ویلچر را حرکت دهد.

راحت تر کردن حمل وسایل

وقتی دو دست همسر شما و یا شخص مراقبت کننده بر روی دستگیره های ویلچر است، چگونه می تواند وسایل مورد نیاز شما را حمل کند؟ با کوله پشتی؟ یا با یک واگن قرمز رنگ؟
البته که نه. هنگامی که به خرید یا کتابخانه می روید - شما یک کیف اختصاصی می خواهید که به ویلچر شما متصل شده باشد تا باعث راحتی فرد همراه شود. بهتر است شرایطی را بوجود آورید که همراه شما تنها وظیفه هل دادن ویلچر را بر عهده داشته باشد. گوناگونی و تنوع در کیف های ویلچر امری است عادی است. با انتخاب یک کیف یا ساک و اتصال آن به پشت قسمت تکیه گاه حمل وسایل را راحت تر کنید. البته این کار را تنها هنگامی انجام دهید که یک همراه ویلچر را هل می دهد، در غیر اینصورت، وجود کیف سنگین در عقب ویلچر برقی ممکن است باعث واژگونی آن شود.
در هنگام استفاده از ویلچر یک کیف سنگین، سفت و دارای پوشش ضد آب است بسیار کارآمد خواهد بود. با این نوع کیف بزرگ اشیاء و وسایل حجیم را حمل کنید؛ مثل کتاب ها، قوطی های کنسرو یا وسایل های بسته بندی شده. آیا هنوز که هنوز است مراقبت کننده شما در هدایت کردن ویلچر سی پی با مشکل مواجه می شود؟ وجود کیف های کوچک تر نیز در جلوی ویلچر و هم در عقب ویلچر بسیار مفید خواهد بود، این حرکت باعث می شود تا دسترسی به لوازم و وسایل راحت تر باشد!
آیا تا به حال پیش آمده است که فرد همراه از شما بخواهد که برای یک لحظه قهوه نوشابه، یا آبمیوه  خودتان را، خودتان نگه دارید؟! و با این کار دست او را کمی آزاد کنید. بهتر است با یک کار دیگر هم دست او و هم دست خود را آزاد کنید .یک نگهدارنده فنجان نصب کنید. نگهدارنده فنجان به راحتی باز می شود، به راحتی جدا می شود، بسیار آسان تا شده و حتی می تواند بزرگترین فنجان ها را نگه دارد.gravator

حمل لوازم پزشکی را آسان تر کنید! 

اگر بخواهیم ساده و رک حرف بزنیم، باید بگوییم که بعضی از لوازم تجهیزات پزشکی اعم از وسیله اکسیژن یا دیگر وسایل مورد نیاز حتما باید همراه کاربر ویلچر باشند – البته متناسب با شرایط معلولیت. حمل کردن دستی یک دستگاه اکسیژن برای کاربر ویلچر هم ناجور است، هم نا امن! محکم کننده های مخصوصی برای این کار طراحی شده اند تا این وسایل را در قسمت عقبی ویلچر به صورت عمودی و قائم حمل کنند. کپسول ها و لوازم اکسیژن رسانی بزرگ و حجیم هستند. محفظه هوشمند اکسیژن، مخزن اکسیژن در پشت ویلچر را پر از اکسیژن می کند و به شخص حرکت دهنده ویلچر اجازه می دهد تا تنها در حرکت دادن ویلچر نقش داشته باشد.

 


فرم در حال بارگذاری ...